Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterlik Sözel mi?

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı (MYO) Bölümü, TYT puan türüne göre sözel puan türüne göre öğrenci alır.Nov 26, 2020

Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterlik nasıl bir bölüm?

Hukuk büro yönetimi ve sekreterliği bölümü, daha çok özel sektör odaklı bir alandır. Bölüm mezunları; hukuk ve avukatlık bürolarında çalışabilmektedirler. Ayrıca hukuk danışmanlık bürolarında, barolarda, icra bürolarında ve hukuk ile ilgili dernek ve kuruluşlarda da iş imkânları vardır.

Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterlik hangi bölümlere geçiş yapabilir?

Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterliği DGS Geçiş Bölümleri Nelerdir….Geçiş hakkı bulunan bölümler ise şöyle;

  • Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri.
  • İktisat.
  • Kamu Yönetimi.
  • Maliye.
  • Uluslararası İlişkiler.
  • İşletme.
  • Konaklama İşletmeciliği.
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık.

Hukuk büro yönetim sekreterliği nedir?

Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterlik programı; kamu ve özel sektör avukatlık, adalet sarayı ve çeşitli kurum ve kuruluşların hukuk birimlerinde faaliyet göstermek üzere nitelikli ara insan gücü yetiştirmeyi amaçlayan iki yıllık yükseköğretim programıdır.

Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterlik dersleri nelerdir?

Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterliği Ön Lisans Programı; hukuki yazışma, yabancı dil, anayasa hukuku, medeni hukuk, büro yönetimi, ceza hukuku, halkla ilişkiler ve medeni hukuk gibi alanlar üzerine zorunlu ve seçmeli derslerden oluşmaktadır.

Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterlik okuyan ne iş yapar?

Hukuk sekreteri; avukatlık büroları, barolar, adliye teşkilatı ve hukuk müşavirlikleri gibi birtakım kurum ve kuruluşlarda evrak işleri ile ilgilenip kayıt tutan kişilere verilen mesleki unvandır. Yöneticinin günlük işlerini organize eder ve büro yönetiminden sorumludur.

Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterliği maaşı ne kadar?

Maaşını kontrol et. Seçilen meslekte çalışanların çoğuna yönelik maaş aralığı Hukuk sekreterleri – Aylık itibaren ₺1.400 için ₺2.974 – 2022. Hukuk sekreterleri, işe yeni başlandığında genel olarak aylık net ₺1.400 ile ₺2.546 arasında para kazandırır.

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı ne kadar maaş alır?

Büro Yönetimi Ve Sekreterlik/Büro Yönetimi Ve Yönetici Asistanı Meslek Elemanı maaşı ortalama aylık 4.500 – TL'dir. En düşük Büro Yönetimi Ve Sekreterlik/Büro Yönetimi Ve Yönetici Asistanı Meslek Elemanı maaşı 2.826 -TL, En yüksek ise 5.500 – TL'dir.

Büro Yönetimi öğretmenliğine kimler başvurabilir?

Ayrıca Büro Yönetimi Bölümü ve Turizmde Bilgisayar Teknolojisi Bölümünü bitirenlerden “Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Programı”nı veya “Pedagojik Formasyon Programı”nı başarı ile tamamlayanlar öğretmenlik yapabilirler. Mesleğin eğitim süresi 4 yıldır.